-08

Är uppe i Sthlm hos Carin och ska fira nyår. Har tyvärr dragit på mig jordens förkylning så nu sitter jag hemma ensam medan tjejerna är på Zinkens och kollar bandy. Stackars mig. Var ingen bra idé att juldagsfesta utomhus på Lotsen. Eller att bära saker till nya lyan i spöregnet utan jacka. Har iof köpt massa godis, tagit 2 alvedon och ska krypa ner framför en film snart så det är ju nästan lika kul som att kolla på Hammarby vs SAIKJo, precis. Ska försöka kurera mig tills i morgon så jag orkar med att fira nyår. Ska vara m Carin, Emma mfl och käka gott och spela spel. Hade först tänkt dra till Skansen och kolla nyårstalet, men tar det hemma på TVn ist.

Flyttade ju ner mina grejer till Götet i fre. Känns mkt bra.. Lägenheten såg inte alls ut som jag kom ihåg, men med lite fix och trix ska det nog bli bra..

Nähe, om man ska klämma i sig några mandariner och krypa ner i sängen. Hade inte alls hellre vart frisk och stått på Zinkens. Nerå. Inte ett dugg.



Antal..

..dagar kvar på koksen: NOLL, mwaahahaha!
..liter vin Emma har köpt till nyår: 6
..kronor jag ätit godis för: 30 (än så länge)
..barnvagnshulliganer på stan som inte vejar: 4 (nollåttor, fnys)
..% nedsatt hörsel pga förkylning: 70 (..va?!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0