Achtung Christmas!

Nu är det jul igen.. Tyvärr har man ju gått och blivit vuxen, vilket innebär jobb på julafton. Men jag hann iaf med att fira lite innan. Sov över hos päronen och fick julstrumpa och bytte julklappar på morgonen (då är man helt plötsligt INTE inte vuxen), sen åkte vi till Farmor A och åt årets första julmat. Fick äntligen stilla mitt rödbetssalladsbegär! Sen bar det av till koksen där vi firade julen med smörgåstårta.. Juligt så det förslår!

Och igår var det juldagen, som skulle firas med den obligatoriska utgången. Jag, Emma och kusinen festade tillsammans med bl.a. chefen och Mattias på Lotsen. Brrr.. Tur att garderoben var full så man fick behålla jackan på!

Om två (2!!!) dagar flyttar jag.. Herrejösses..



Kommentarer
Postat av: Vickis

What the?! Du o dina jävla fula bilder!! Morr..

2007-12-27 @ 06:41:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0