Åh Lars!

Winnerbäckbiljetterna är bokade. Oh yes..

Var hemma hos Lisa och Tobias igår i deras tokmysiga lilla hus på landet.. Übertrevligt! Söta Carin var där och gav mig en skiva med låtar som ska få mig att längta hem extra mycket från Götet. Får hålla tummarna för att det inte lyckas..

Undrar förresten hur det ska gå med min, Annies och Emmas pakt nu när Annie gått över till fienden? Icke-singel-sidan. Det löser sig nog. Blir man bara desperat och pervers så.. Eller?

Andra advent idag. Har ingen julfeeling alls. Fast jag satt upp en julstjärna, ätit ett julbord och genomlidit timmar av Magnus Carlssons julskiva på jobbet. Kan det bero på att jag är gammal nu? Gammal, pervers OCH desperat? Ajfan.

By the way så får min blivande man Kent konkurrens av min älskare Lasse, som är kung på gitarr och sjunger vackra visor för mig.



What would you say if I asked of you, not out of accident, out of loneliness
Would you shelter me?
Will you shelter me?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0