Efterlysning

Efterlyses; julstämning.
Har någon sett den eller vet nåt om julstämningens försvinnande, ring vårt journummer på..

Tredje advent. Bara en vecka kvar till julafton. Känner fortfarande ingen julstämning what so ever.. Tror jag ger upp det för i år. Är bara 12 dagar kvar till flytt nu. Och jag har inte packat nåt. Inget alls. Inte ens en enda liten tallrik är inslagen i tidningspapper.. Men men. Kanske bara ska kasta allt och köpa nytt? Det är ju ändå så jobbigt att packa. Ska fundera på det.. Kära tomten, i år vill jag ha helt nya möbler..

Håller på att fila på mina nyårslöften. Får man ha hur många som helst eller är det bara en per skalle som gäller? Ett löfte är iaf det gamla vanliga. Det traditionella som jag avger varje år. Jag är nära nu, och -08 känner jag att jag kommer lyckas. Nu jäklar. Ett annat löfte är nog att bli lite modigare. Och mindre kritisk. Läste en artikel i nya Cosmo som jag tror ska hjälpa mig på traven. Så, då har jag 3 nyårslöften. Än så länge..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0