Nypan igen..

Tillbaka i stan från min minitripp till Götet. Hann med och uträtta lite bra grejer.. Fick chans och hänga med vänner, titta på potentiella jobb, köpa julklappar och självklart springa i affärer. Köpte en klänning. EN (1) klänning! Så typiskt när man är iväg i en stad med stort utbud och hela löningen på fickan.. Då hittar man minsann inte ett smack. Men men, ska väl va nöjd med det jag hittade. Spenderade ju hela 400 spänn.. Fnys.

Emmaklämma har ialla fall äntligen fått en lägenhet! Så jäkla skönt! En miniliten etta på 18 kvm, dock superfräsh och på Drottninggatan.. Kan inte bli mer centralt.

Fick förövrigt nys om att jag finns med på en ofattbart osmickrade bild på en hemsida från i helgen. Borde va förbjudet att smygfota folk. Skämmes..!

Antal..

..skiftcyklar kvar på koksen: 3
..mil knatade i Götet: Hundra miljarder
..smygtagna bilder på mig som cirkulerar på nätet: 1 (som jag känner till)
..smygtagna bilder på mig som jag önskar försvann: Se ovan
..bilder på två heta men trötta tågresenärer: 2

image2

image3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0