Ge mig deg!

Väntar med spänning på att skatteverket ska få tummen ur och skicka årets deklaration till mig. Håller tummarna för ett klirr i kassan.
Glömde häromdan bort att J också får sin post till mig och slet ivrigt upp deklarationen som låg innanför dörren. Höll på att svimma när jag såg hur sjukt mycket pengar jag tydligen hade tjänat förra året och började genast undra hur i h-vete Bruket har råd att betala ut sådana löner. Såg sen att det inte var mitt namn det var adresserat till.. Shit Berit. Får hoppas J inte blir för upprörd, inte meningen att snoka liksom..

Nu till mitt nästa, stora problem. Hur i hela friden får jag in musik i podden?! Ååh, jag är fan sämst.

Kommentarer
Postat av: mamma

Pappa och jag har fått våra deklarationer.
Snacka om att vi fick deg...mycke deg...många nollor...

2008-04-03 @ 12:35:13
Postat av: Farsgubben

Haru stoppat in sladden?

2008-04-03 @ 17:13:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0