Jobbe!

Hinner inte med att uppdatera bloggen så mycket nu. Jobbar på som aldrig förr, 6 dagars veckor med full rulle.. I onsdags var jag på update med MAC i Stockholm. 04:00 ringde klockan.. Efter en heldag med vårtrender och andra sminknyheter landade jag hemma i soffan 23:30. Lååång dag.

Hade ledig torsdag och passade på att umgås med Lisa som är nere i Götet på besök. Var hemma i Emmas nya förortslya innan vi drog till Trädgårn och kollade in Takida. Bra konsert, trots att jag bara känner igen 3 låtar. Men det var ju ingen Håkan direkt..

Jobba, jobba, jobba hela helgen! Sitter nu och väntar på att Emma och Lisa ska komma förbi. De ska förfesta. Jag ska kasta suktande blickar mot vinglasen och lägga mig tidigt inför ännu en arbetsdag..  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0