Sol och LEDIGT!

Hurra! Idag har jag en ledig dag! Ska bli så skönt..

Lillebror åkte ner till Göteborg igår för att mönstra. En fot-titt senare stod han med en frisedel i handen på mitt jobb och väntade på att jag skulle sluta. Mötte upp med Eric och Olof på Halta Lottas och käkade lite mat. Mamma insisterade på att vi skulle gå ut och äta. Hon skulle till och med bjuda. Får en känsla av att hon inte riktigt litar på mina matlagningskunskaper.. Har i alla fall gjort frukost till brorsan idag, och än så länge står han på benen..

Är som sagt ledig idag. För första gången sen finska vinterkriget känns det som.. Dagen till ära bjuder Götet på underbart vårväder med strålande sol! Ska åka ner på stan och luncha på någon uteservering innan Plutten tar tåget hem. (Observera: ännu en gång lockar lunch på stan mer än min matlagning..)


Kommentarer
Postat av: mamma

Jaha, jag åker på att betala idag också alltså!

2008-04-22 @ 11:23:38
Postat av: Vickis

Men moster, det är det väl värt? Så du vet att du får hem din lilla kille levande? ;)

2008-04-22 @ 13:03:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0