Kära tomten..

I år tänker jag göra en favorit i repris. Åter igen står en slav högst upp på min önskelista. Japp, en slav. Fatta va praktiskt! Någon som sköter städningen, disken, tvätten, lagar mat mm.
En dag som denna skulle det sitta extra fint. Sitter i soffan i min stökiga lägenhet och glor på TV i stället för att plocka undan, laga matlådor, diska, slå in julklappar och packa inför fjällen. Usch, orkar liksom bara inte..

Kära tomten, skicka dessa paket till Götet:
1. En slav
2. Mysiga tofflor
3. Peter Jöback

Tack!

Kommentarer
Postat av: Anette

1. Är säkert emot någon EU-regel.

2. Han kommer till Sälen, du får vänta som alla andra barn.

3. Pappa undrar om du vet att han inte leker med tjejer?

2008-12-15 @ 23:04:19
URL: http://tette1958.blogg.se/
Postat av: Kusin

Men enligt bibeln - vet nu inte exakt var i bibeln då jag inte läser den speciellt ofta - så är det helt okej att hålla en slav, bara den kommer från ett grannland! Fast enligt bibeln är det ju också absolut förbjudet att äta kräftdjur och att ha samma läggning som önskning nr 3 på din lista..

2008-12-16 @ 09:52:53
Postat av: Fröken C

du är ju inte riktigt klok... =)

2008-12-16 @ 13:34:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0