Sunes jul

Har haft en fantastiskt rolig helg! Trots att jag har jobbat så har kvällarna varit fullspäckade.. Både fredag och lördagkväll spenderades hos Slemmet och Lelle. Massa skratt, tacos, Disneynostalgi mm. Och igår var jag med systrarna Carlsson på Luckan. Helskoj!

Och så vart jag friad till också. Icke att förglömma.. Tackade vänligt men bestämt nej, har fått nog av karlar på ett tag nu.

Idag är jag lite nere. Typ som söndagsdeppig, fast på en måndag liksom. Lite bakis, trött, premiär för en extra timme öppet på jobbet, lite ensam, less.
Har peppat upp mig med lite Youtube-klipp. Sunes jul närmare bestämt.. 

-I år tar jag knäcken!
-..på oss alla, ja...

Kommentarer
Postat av: Mamma

Snart är det jul o då ses vi, vi ska pyssla om dej ordentligt. P&K

2008-12-09 @ 07:34:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0