Ullared

Har just kommit tillbaka från en liten utflykt till Ullared med systrarna C. Hade förväntat mig totalt kaos med hetsiga småbarnsfamiljer och sura tanter, men det gick så smidigt så.. Var relativit lugnt med folk och alla var supertrevliga och bad om ursäkt när det krockades med kundvagnar mm. Den enda som verkade vara lagom road var kassörskan som satt och storgäspade i kassan.
Köpte två julklappar till lillebror, en från mig och en från päronen, ett par skor, lite schampoo, balsam, tvål och annat tokbilligt och en Hipp hipp-dvd som jag ska roa mig med ikväll..

Kommentarer
Postat av: Linn

Åååh, jag har alltid harft lite sådär halvbraiga känslor om Ullared, men har du överlevt det så kan väl jag också :) Kanske får bli det nångång då :)

2008-12-09 @ 20:29:23
URL: http://vitalarut.blogspot.com
Postat av: Anette

Jag har i ett svagt ögonblick lovat Utta att följa med nästa gång....

2008-12-09 @ 21:46:32
URL: http://tette1958.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0