Backdrunk

Var ute igår med Gabbsan och åt på News. Drack lite vin gjorde vi också. Eller nja, ganska mkt vin kanske.. Brukar aldrig bli bakis, men i morse när jag vaknade till de hetsiga tonerna av "Latin Lady" på mobilen kl 9 bankade det ganska bra i huvudet. Tog bussen ner på stan och mötte upp G som hade haft personalmöte sen 8 (hahaha, skadeglädje=äkta glädje) och frukostfikade. Nu ligger jag hemma, i min temporära säng och lyssnar på när Gabbi lirar gura. 
I kväll blir det utgång. Till, håll i er, O'Learys. Joråsåatte. Det är enda stället i stan. Men det blir säkert bra, G säger att det inte alls håller samma usla klass som i Nypan. Vi ska för övrigt ha glasögontema. Gabbsan har hittat tokcoola mormorsbrillor på second hand som vi ska knacka ut glasen på och ha på oss ikväll. Varning på stan
Blir förresten inte alls uttittad/pekad på/skrattad åt på stan pga min lånade jacka. Det är tydligen trend i norr att ha oversize-jacka och jag smälter in finfint. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0