Casa di Linnea

Fick en inbjudan av min gamla lärare på IMC att gå en hårstylistutbildning. Så nu behöver jag bara, förutom en utlandssemester, 20 000 spänn. Deal?

Back to reality.
Var på AF idag och gjorde upp en handlingsplan. Undrar varför jag känner mig som en total loser när jag är där? Typ som att man aldrig jobbat en enda dag i sitt liv. Tjejen på AF undrade om jag va sugen på att plugga vidare ist för att jobba. Om jag hitttar något intressant, så absolut, svarade jag. Då frågade hon om jag var behörig, om jag hade gått ut gymnasiet. GYMNASIET?! What the? Loser var det ja..

Ska hem till Eric och laga mat och dricka vin ikväll. Veg-lasagne.. Får se om han överlever. Grannen kanske kommer tillbaka i helgen förresten. Kunde eventuellt bila med några nyköpingsbor ner. Casa di Linnea är sannerligen poppis.

Kommentarer
Postat av: mamma

Kämpa på Linnea, det lossnar snart!
Puss & Kram

2008-02-07 @ 15:47:55
Postat av: Kussen

Har tyvärr inga 20 000 över, men hade jag haft det hade du fått dom. Tror du skulle bli en grym hårstylist! =)
Hoppas du har det trevligt ikväll o att Eric överlever.. :P
Lilltjejen här hemma hälsar med en stor blöt puss

2008-02-07 @ 18:43:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0