Kittad och klar

Ett problem som mitt vinterhat för med sig är avsaknaden av varma kläder. Som tur är har jag vänner som kan hjälpa mig med det. Inför min Östersundstripp har jag varit hos Anette och lånat skor och hos Fröken C och lånat en vinterjacka och en knallrosa resväska att transportera allt i. Problemet med lånade kläder är dock att passform/stil kanske inte är helt 100. Ett säkert tips till alla Östersundsbor; vill ni INTE ha ragg, gå bredvid mig och min tältjacka och missmatchande skor. Aight?

Kusinen har informerat om att en kryssning med hennes jobb är inplanerad i maj. Väldigt snällt av dem att låta mig hänga på, nu när jag inte bara övergett Bruket utan även stan. Ska bli spännande och se om Elin och Jessica kör en favorit i repris eller klarar av att vara vakna efter kl 8.

Kommentarer
Postat av: Kusinen

Näsove mummlade nåt om att ligga i hårdträning så vi får väl se om hon lyckas pricka formen lite bättre än till kajen den här gången.. =)

2008-02-12 @ 06:30:54
Postat av: Elin

Ni ska allt få se! Vi börjar nästa vecka med hårdträning jag och näsove!!!! :P

2008-02-12 @ 16:28:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0