Sushilover

Smet iväg till sushistället bredvid jobbet en snabbis på lunchen idag. Måste säga att det är en utan mina nya favoriter! Laxen och avocadon.. Mumma! Min pinn-teknik är inte riktigt fulländad än, men hey, man kan inte vara bäst på allt!
Sminkade en tjej idag som nyss var hemkommer från utlandet. Känns som att jag skulle kunna döda för en solsemester. Bort från blås- och regnhålan Götet till en varm sandstrand.. Om någon känner sig generös, eller bara har lite extra slantar som ligger och skräpar så går det alldeles utmärkt att bjuda mig på en resa. Gärna till något varmt land. Är vi överens? Finemang.
I nya SOLO hade de förresten listat klassiska hottie-attribut: bl.a. mörkt hår, bruna ögon, olivfärgad hy, och min favvo moppemuschen! Kan inte mer än hålla med..
De tipsade också om några saker man kan roa sig med när man bojkottar Alla Hjärtans. Tex lyssna på smöriga låtar om krossade hjärtan och gotta sig i att ditt är helt. Bra tips.

Kommentarer
Postat av: mamma

Nu håller du på att bli vuxen! Va bra, när vi kommer ner får du bjuda oss på ovan nämnda ställe.

2008-02-07 @ 13:50:34
Postat av: Kusin

Du menar inte avAkado då? ;)

2008-02-08 @ 09:10:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0