Spaghettiben

Ligger i soffan och är helt mör i benen efter ett aerobicspass. Pust. Har haft en skön dag utan måsten. Tog sovmorgon till efter 10, gick och handlade, gjorde kikärtsbiffar, träffade Annie på stan (mission: klänning till kändisbröllop) och gick och tränade.. I morgon är det tvättstuga och mer matlådslagande som gäller. Sen börjar mitt favvoprogram, Lets Dance! Ska försöka få med Carlsson i fancluben..

J ringde idag och sa att de kommer och inspekterar tapeterna nästa vecka. Ska få omgjort i lägenheten. Ialla fall i köket, där 14 år gamla tapeter med mönster i rött, grönt och blått sitter. Föreningens krav för att man ska få tapetsera om är tydligen minst 14 år gamla tapeter.. Nice. Inte alls att ta i i överkant.. Vardagsrummet är 13, 5 år gammalt, så jag är beredd på knussel.. Tjejen på föreningen hade frågat om vi ville göra jobbet själva. Tackade vänligt men bestämt nej. No. Njet. Nein. Tror jag håller mig till basic grejer som lampor och IKEA-möbler. Hoppas dock det finns fina tapeter att välja på. Skulle inte bli förvånad om man får kolla i nån tråk-katalog med tapeter anno -96 eller nåt. Men terracotta då? Inte?

Dagens raraste: Lillstumpan hade frågat kusinen om jag var "giftsugen" när hon sett ett kort på mig där hon tyckte jag va fin..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0