The Granne has left the building

Jenny åkte hem igår men blir avlöst av kusinen som kommer i morgon. Full rulle med andra ord.. Var på intervju hos ännu ett bemanningsföretag idag. Får hoppas att det löser sig med jobb snart, tråk att bara gå hemma. Blir annars en lugn dag idag. Måste åka en sväng till IKEA igen och byta en klocka. Sekundvisaren på den jag köpte funkar bra med klockan står i övrigt stilla på fem i elva. Inte bra.
Blev för övrigt uppraggad på spårvagnen hem idag. Av en alkisgubbe som tyckte jag var såå vacker sååå. Det enda kruxet, enligt honom, var att jag tyvärr var lite för ung. Själv hade jag inga som helst problem med att komma på fler anledningar än så.. Inga problem alls.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Va glad för den IKEA-klockan, den går ju rätt två ggr/dygn iallafall.
Kram Faderen

2008-01-29 @ 17:18:32
Postat av: Dottern

du är inte dum du!:)

2008-01-29 @ 21:32:23
Postat av: Denise

Ville bara skicka en liten hälsning till er tjejer, hoppas ni har det kul =)

2008-02-01 @ 11:44:26
URL: http://xdreghx.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0