Släng dig i väggen Ernst!

Herrejösses vilken helg! Päronen har varit här och hjälpt mig tapetsera om. Tog fyra hela dagar och var hur jobbigt som helst. Jag har fått en öm handled efter tokmycket målande och spacklande. Och till råga på allt har jag ont i ryggen efter 3 nätter på tunn madrass på Johans vardagsrumsgolv. Men fint vart det! Bildbevis plus lite mer om helgen kommer inom kort.

(En liten parentes. Mamma har så mycket förtroende för Göteborgarna att hon lämnade bilnyckeln i bilen natten mellan fredag och lördag. Tur att här bor så hederligt folk..)

Kommentarer
Postat av: Kusin

Men moster då!!

2008-07-21 @ 22:45:41
Postat av: Mamma

Vad då! En nyckel satt kvar i bilen, den andra låste jag ju med.....

2008-07-22 @ 11:52:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0