SSAB

Fick ett samtal i morse från någon tjej på bruket. Hon sa att de ville ha tillbaka mig och undrade om jag kunde komma och jobba över sommaren. Nämen! Tackade vänligt med bestämt nej. Måste faktiskt erkänna att det tog emot lite.. Kommer, konstigt nog, sakna koksen lite. Har ju ändå varit där och slitit häck i 4 år.. Får sticka förbi med fika nästa gång jag är hemma. Och kanske provåka mina gamla vagnar lite..
Känns lite skumt att inte behöva jobba på bruket, i värmen och med allt damm. Utan på Åhléns, i MACdisken, all dolled up. Omväxling förnöjer.

Nu ska jag sticka iväg till Friskis och köra ett gympapass innan jobbet. Kl 11 på förmiddagen är jag garanterat enda tjejen under 65. Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0