Tinnitus

Var på bio med Emma, Anette och Annie i veckan. Såg den med snygga killen från Lost. Just det. Det är SÅ vi väljer vilken film vi ska se. Vad heter den? Vetefan. Har vi hört nåt om den? Njä. Finns det hunkar med? Jovisst!
Och killen från Lost var hunken som fångade vår uppmärksamhet denna gång. Filmen var inte alls speciellt bra, snygga killen hade bara en liten roll och syntes knappt aldrig och volymen i biosalongen var öronbedövande. Halvvägs in i filmen, när jag fruktade att mina ögon skulle trilla av, var jag tvungen att sätta på mig hörlurarna till min MP3 i ett försök att stänga ute det värsta oväsendet. Tantvarning visst, men öronen sitter kvar.

Ska man behöva ta med sig öronproppar nästa gång man går på bio?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0