Minisemester

Så var man tillbaka i verkligheten igen. Har varit hemma på minisemester i en dryg vecka. Hann med allt som man bör; träffa familjen, gulla med kusin och kusinbarn, Ålandskryssa och bar-runda i storstan. Har varit alla tiders!

I lördags, efter en 24-timmars med galningarna från H2, mötte jag upp Lisa, Tobias, Linda, Frida, Kalle och de sena Lehnbomsyrrorna på Fika (ny lokal, uråldrig meny). Hade en lugn kväll som slutade med en repa på Birgers. Skönt att komma hem ibland, så att man inser att man gjort rätt som flyttat, som Carin sa. Allt var sig likt, men det kanske också är charmen på något vis? Anton spöade mig, för första gången i sitt 18åriga liv, i armbrytning. Det är ju i och för sig något nytt.

En liten parentes. Skulle ner i tvättstugan och boka en tid när jag insåg att jag har lämat tvättstugenyckeln i Nypan och tagit med mig Jennys lägenhetsnyckel hem. Dumt.

Kommentarer
Postat av: Kusin

Men du skulle inte ha så roligt som du hade om det inte vore för galningarna från H2.. ;)

2008-05-20 @ 21:38:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0