Viva la Mexico

Har ledigt i två dagar nu. Gött kött som Tessan skulle säga.. Ogött är dock att jag var tvungen att inventera idag på jobbet. På min lediga dag! Och i morron är det möte kl 08:00. På min lediga dag!
Som plåster på såren skickade E en bild på en tokfin tavla som hon målat åt mig. En födelsedagspresent i efterskott.. Helt fantastiskt..
Och på måndag, efter en jobbhelg, så ska jag och fröknarna C och A ha mexikansk afton + sleep over. Eller tacokväll med övernattning som det heter i folkmun..

Kommentarer
Postat av: Fröken C

Tror det är bättre om vi kallar det mexikansk afton.... Tacokväll o övernattning förknippar jag med barnkalas... O med tanke på att det blir en kväll fylld av tacos, corona o tequila tycker jag inte att det ska förknippas med barnkalas! För du har väl inte glömt tequilan? Det var ju faktiskt din idé... =)

2008-11-06 @ 12:52:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0