Sicko

Men vad fan?! Tror ni inte att jag har gått och blivit sjuk?
Började känna mig krasslig redan i lördags. Kan tänka mig att 2 timmar ute i 11 minusgrader på Liseberg plus en sjuk kollega kan ha något med min förkylning att göra.. Bet i alla fall ihop och jobbade mig igenom helgen. Tänkte sjukanmäla mig i morse men hoppades att några alvedon och nässpray skulle hjälpa mig igenom dagen. Men icke! Efter 3 timmars snörvlande, med allt rosigare kinder fick jag gå hem.. Nu ska jag slå in den sista julklappen och packa resväskan. I morgon bär det av hemåt! Ska bli så himla skoj! Längtar till och med efter julmat. Mest rödbetssallad.

Nu: packa.
Sen: kurera mig hos S.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0