Nypan tur och retur

Åh, jag hittar inte mina brillor! Vänligen ha överseende med eventuella stavfel och dyl..

I fredags efter jobbet hoppade jag på tåget mot Nypan. Så jäkla skönt att komma hem en stund! Fredagen blev lugn, kom fram runt 22 så det blev ett glas vin i soffan med päronen och slutet av När lammen tystnar.
På lördagen var det innebandytajm, var lite därför jag åkte hem från början, för att se Onyx sista hemmamatch. Tyvärr missade jag lillebror som var i Järna och spelade med div. 3-laget..
Efter en iskall promenad hem från sporthallen stod tacos på menyn. En klassiker som jag alltid beställer när det är dags för ett besök hos päronen. Tröttnar aldrig.. Efter maten stack jag till Fik@ och mötte upp kusinvitamin och co. Hade en toppenkväll med massa flams och trams, så klart..
På söndagen blev jag uppjagad halv 11. Lite ovant att inte få sova så länge man vill.. Syrran med familj kom ner och hälsade på och så kom hela tjocka släkten med mormor och mostrar och morbröder och söndagsfikade med massa bullar och sockerkaka.. Vilken avslutning!

Har som sagt haft en kalashelg men nog är det skönt att vara tillbaka i Gbg igen. Borta bra men hemma bäst som det så fint heter..

Kommentarer
Postat av: Anette

30 maj kommer vi till Göteborg! Hoppas vi ses hemma hos dej eller på arbetet! OBS, vi har ordnat hotell rum!HII... Kram

2009-02-25 @ 19:33:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0