Bidrag sökes

Åh jag har så mycket saker som jag behöver (läs vill ha). Så mycket saker, så lite cash..

Just nu toppas önskelistan av
en ny dator
en laseroperation på mina skruttiga ögon
en utlandsresa
en ny garderob

Är förresten stolt ägare av min första orkidé! Den stod och väntade på mig hemma när jag kom hem från jobbet.. Fick den av gulliga A som tack för att han fick låna lägenheten över natten. Och han hade tom diskat! Me like.

Och lilla R har äntligen blivit mamma till en underbar liten tjej! Me like ännu mer.

Dagens fundering: hur ska denna stackars blomma överleva mina ogröna fingrar?

Kommentarer
Postat av: PoLisa

Glöm bort att vattna den och kom på det typ en gång i halvåret. Vattna den då för ett helt halvår... Typ så har vi gjort, och vår mår prima!!

2009-07-27 @ 21:12:33
Postat av: Kusin

Kan bara hålla med föregående talare, samma sak gäller hos oss med! =)

2009-07-27 @ 21:19:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0