Sällis-sjuk?

Jävla piss dator. Hade skrivit ett lååångt inlägg när skiten plötsligt bestämmer sig för att stänga ner sidan.. Me hate.

Anyway. Har kommit fram till att jag nog inte gillar att vara ensam längre.. Förut har jag liksom tyckt att en hemmakväll med bara TVn som sällskap har varit ganska najs.. Nu känns det inte alls kul att komma hem från jobbet, till en tom lägenhet.. Undrar om det beror på årstiden? Att det liksom är ljust och fint ute och man bara vill göra vad som helst förutom att vara inne. Ensam. Eller så har jag helt enkelt fått nog av det, oavsett årstid..

Har haft en mycket efterlängtad ledig helg. Pallrade mig ner på stan i fredags, trots att jag hatar att behöva spendera även min lediga tid i en affär.. Kvällen spenderades hos S, skulle grilla men vädret ställde till det.. Blev Yatzy och Geni-spel ist..

Sov till halv 1(!) i lördags. Jo, rätt trött tjej.. Åkte med Lina och Carro hem till Tessan för en gammal hederlig förbläcka. Dansade hela natten på Avenyn, var för trött för nattamat på 11ans(!) och tog en taxi hem vid halv 5..

Gårdagen, söndag, dödens dag. Fick en sådan där tokig släng av magsjuka som ibland inträffar efter en rolig helkväll på stan.. Tokigt, som sagt.. Var tvungen att tacka nej till biobesök, passar sig inte att vara bakis bland folk, och tiggde till mig lift till Donken av S ist..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0