Slutspurt

Nu är det bara två, fjuttiga jobbdagar kvar tills jag åker hem! Ska bli superskönt att komma till Nypan och hänga med alla mina goingar..

Har ju köpt en ny dator också. Sjukt tråkigt att shoppa efter teknikprylar.. Blir inte bättre heller av att S går runt och surar och tycker jag är ointresserad och oengagerad. Jag ÄR ointresserad! Elgiganten är inte direkt mitt favvoplace att spendera en eftermiddag på.. Nu är det iaf gjort. S var snäll nog att starta upp, intstallera, avinstallera, virusprogramma mm. så nu sitter den nya pärlan hemma på hans köksbord i väntan på att någon backup ska göras. If you say so, liksom.. Tur att jag känner folk som inte är helt tekniskt efterblivna, som jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0