Snart så..

..har jag SEMESTER! Så jäkla skönt! Är ledig i två dagar nu, sen jobbar jag lördag och söndag och sen är det dax! Semesterdax.. Ska som sagt dra hem till ostkusten. Schemat är som vanligt fullbokat; spelning tisdagkväll, kräftis onsdag, poolpartaj hela helgen. Och så vill jag åka ut till mormor och morfar i husvagnen, hälsa på moster och morbror, se Rom, sola och bada, glassa med Elin i hamnen, träffa PoLisa, festa med alla goingar på karnevalen.. Hur ska det hinnas med?! Skulle behöva ett års semester hemma, inte en veckas..

I morgon ska jag och S ut till Mediamarkt och kolla ny dator till mig. Vill inte! Eller, jag vill ju ha (läs behöver) en ny dator men jag vill inte behöva betala massa tusenlappar för den.. Special price for you, 300 pix? Tror inte de har något sånt erbjudande dock..
Sen behöver jag även ett nytt batteri till min kamera. Har inte kunnat ladda det gamla så det har inte tagits ett enda kort på evigheter.. Kan ju vara kul att ha en fungerande kamera nu när jag ska iväg på en massa skoj. Liksom dags att börja fylla på bildarkivet igen sen S totalraderade hela min dator sist han skulle fixa med den.. Åh, vad jag avskyr att köpa massa tekniktjafs! Tänk om det hade varit några par skor som gått sönder i stället för datorn och kamerabatteriet? DET hade varit rolig shopping det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0