Min baby!

Sitter hemma med min baby i knät..

Idag har jag haft en kalasdag, den sista på min 5 dagars mini-semester. Jag och fröken C landade i Götet vid åtta-tiden igår kväll och passade på att göra det mesta av den fina kvällen. Efter att ha släpat all packning på vagnen ut till Kortedala drog vi in till stan och ölade i det underbara vädret. Sov över hos Emma, vad gör ännu en natt på en bäddsoffa liksom? Idag har vi legat ute i solen och stekt, ätit Piggelin, fantiserat om den kommande Thailandsresan, snackat skit, rabblat alla Sörmländska ord och uttryck man kan tänka sig (blöööru?, skaru mää ellä? osv. osv.) 
Sen var jag ute och storhandlade på Willys med Anna, gick som en dans förutom en liten olycka då min tå mötte min kundvagn med blodvite som resultat.. Passade på att spika Way out west i sommar.
Kvällen avslutades med kvällsmat på Café Marmelad med fina Lina. Med andra ord, en kalasdag!


Min baby är ju såklart älskade datorn. Vem annars liksom?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0