All gone

Jo så här va. S var snäll och hjälpte mig med min strulande dator för några dagar sen. Den skulle tydligen formateras om eller något, aka rensas totalt på all jäkla skit.. Vi var superduktiga och la över alla mina bilder, CVn, viktiga papper och allt annat gött på ett minne innan hela datorn fick sig en genomkörare. För att göra en lång historia kort, och för att jag inte har en jäkla aning om allt S gjorde med min lilla laptop, så försvann allt som vi så duktigt sparat på ett USBminne.
Så jag har en liten efterlysning. Alla som har firat någon jul/födelsedag, förfestat, semestrat mm. med mig senaste åren kan väl skicka över några kort? Jag måste försöka få ihop ett nytt album..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0