Lite av varje

Har inte uppdaterat på länge nu. Har typ inte varit hemma så mkt så det har inte varit prio 1 att blogga..
Vad jag däremot har hunnit med är..
..bio i torsdags. Jag och Anette var och såg Bolt. Javet, en barnfilm, men det va så jäkla skoj! Jag, Anette och en annan "vuxen" skrattade mest av alla i hela salongen..  

..en aprolig kväll i fredags med Anette och Emma, thaimat och några öl på Spice. Vi spårade ju såklart ur som vanligt och inte helt olikt kvällen innan på bion så var det vi som skrattade högst och mest av alla.. Säger bara poo pee tad..

..att fira Sams födelsedag i söndags. Jag och Emma kickade ass på bowlingen och jag gjorde till och med en sån där spärr där man har två käglor kvar på varsinn sida av banan. Hajar ni? Så vackert! Direkt ur instruktionsboken..

Ikväll ska jag och Anette se Timo Räisänen på Storan! Ska ta Tessans tips från Håkan-konserten och förbereda undies med mitt nummer på. Han ska bli min..

Kommentarer
Postat av: Mamma

Pappa och jag har just sett" Män som hatar kvinnor" Gå och se den! Puss & Kram

2009-03-04 @ 21:25:56
URL: http://tette1958.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0