7-11

Lämnade in min dator i måndags så nu sitter jag och surfar på sju-elvan. Flådigt värre! Fick lite abstinens och var tvungen att pallra mig ut för att kolla FB och mina favoritbloggar.. Håller tummarna för att min dator blir färdigreparerad snart och kommer hem inom kort..

Nästa vecka ska fröken C sticka hem till Nypan tors-sön och jag är toksugen på att följa med! En liten hake: jag jobbar torsdag och fredag. Har än så länge fått in ersättare för tors så nu hoppas jag på att det även ska lösa sig fre. Hade behövt komma hem en sväng känner jag.

Fina Lina har för övrigt flyttat ner till bästkusten nu! Hon ringde förut och skulle försöka lokalisera en mataffär. Hon bor jättenära mig, typ 5 minuter med cykel, så det kan ju inte bli bättre! Ska passa på att släpa min cykel till närmaste pump så kanske jag till och med kan börja hojja till jobbet.. Kanske.

Nu ska jag bege mig hemåt i regnrusket. Ska köpa mig en glass och låtsas att solen gassar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0