Mot Götet

Fröken C kommer och hämtar upp mig om någon timme. Det har blivit dags att åka tillbaka hem till Götelaborg. Har haft en kalas-helg! Riktigt skönt att få komma bort en stund och bara vara liksom..

Jag, päronen plus Borlängeborna har varit ute både igår och idag och solat, käkat matsäck och latat oss på Stendörren respektive Femöre. Med lite otur är det här enda solen jag får njuta av (med tanke på piss-sommaren förra året då jag var ute EN dag i skärgården) så det är bäst att passa på.. Kvällarna har spenderats som sig bör, AW i fredags med konstaplarna och grillpremiär igår med hela gänget i Hassinens fina hus. Kan inte vara mer nöjd.. Men men, nu bär det av tillbaka till verkligheten igen. Är ledig i morgon och då står storhandling och träning på schemat..

Får trösta mig med att det bara är 2 veckor kvar till Plutten tar studenten och då bär det av hemåt igen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0