Återträff

Ringde en tjej från Barabamba. De håller på att dra ihop klassåterträffar för alla som gick ur nian för 10(!) år sen.. Hon hade tydligen pratat med Elin innan och fick tips om att jag kunde vara klassrepresentant eftersom jag har kontakt med ganska många från gamla klassen.. Ser faktiskt fram emot att träffa alla gamla klassisar igen! Har iof kontakt med många redan nu, men det ska bli kul att se vad alla har för sig..

Lilla stackars fröken C ligger förresten på sjukan. Var med henne igår på akuten och se tyckte det var bäst att hon låg kvar.. Hon har någon inflamation i foten som de inte riktigt vet vad det är. Det senaste jag hörde från henne var att de skulle ta ut ledvätska från fotleden och kolla infektionen där.. Stackars! En stor nål rakt in i leden.. Men hon är duktig hon! Igår tog de massa blodprover i armvecket och satte in en sådan där otäck grej i handen på henne.. Till och med det klarade hon galant! Hade skrattfest när jag körde henne till rökrutan i en rullstol med en flagga på, typ som små barn har på sina cyklar så man ska se var de håller hus..
Hoppas hon kryar på sig snart!

Nu ska jag iväg till Anette på söndagskalas..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0