Namnförslag

Läste på kusinens blogg att de håller på för fullt med att komma på namn till den lilla som väntas komma ivår. Hon hade tydligen gått in på någon sida där man med hjälp av en namngenerator kunde få veta vad ens blivande barn ska heta. Man knappar bara in sitt och sin snubbes namn, och vips får man ett passande namn till den nya familjemedlemmen. Sagt och gjort. Mitt barn ska heta Vilhelmina eller Vilgot. Lycklig blivande far är givetvis Zlatan..

Har varit ledig i två dagar nu. Lite statistik.

Antal:
timmar på Mölndals sjukhus med Fröken C: 9
sedda filmer: 2
tårar fällda: några få
tanter på Emmas avdelning som ropade på mamma: 2
hugg i hjärtat pga ovanstående punkt: otaliga
rullstolsrace: 6
teckningar målade i målarbok: 1
kronor förlorade på SMS-biljett inom Mölndals komun: 42
kyliga promenader i skärgården: 1

Nu tycker jag att det är dags för Fröken C att lämna sjukan! Idag tex fes tanta i sängen bedvid helt ogenerat.. 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Så fick man sig ett gott skratt innan det är dags att sova!

2009-11-20 @ 23:14:58
Postat av: Kusin

Måste ju bara undra om du underrättat Zlatan än? Så han vet menar jag.. ;P

Uscha - hoppas hon får lämna sjukan snart. Fisande tanter är ingenhöjdare!!

Kram på dig från oss

2009-11-21 @ 08:58:57
Postat av: PoLisa

Vad snäll du är som håller Emma sällis... Måste vara så sjukt tråkigt för henne att ligga där... Önskar jag också kunde hålla henne sällskap, men men, så är det. Sköt om dig babe.

2009-11-21 @ 15:27:57
Postat av: Fröken C

du fick iaf lämna den fisande tanten gittan bakom dig! jag fick ligga brevid henne i 6 dagar minsann.... men nu är det över!!!!!! jippie!

2009-11-26 @ 18:41:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0