Svinis?

Folk kroknar nu till höger och vänster på jobbet.. Har svinflunsan kommit till Åhléns? Jag börjar känna mig lite öm i halsen.. Men det kanske bara är inbillning? Typ som när man vet att någon är magsjuk och helt plötsligt börjar man känna sig illamående och proppar i sig pepparkorn och dricker avslagen cola..

Jag har i alla fall inte tid att bli sjuk nu. Har två lediga dagar framför mig med städ, tvätt, disk, middag med Hassinens, fika med R + bebis och Idolmys med fina Lina inplanerat..

På tal om tidigare inlägg med vitamintillskott så får det nog vänta en månad.. Måste hålla i cashen nu när jag och fröken C sparar inför Thailand. Längtar ihjäl mig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0