Torsdag

Då var man färdigvaccinerad! Har sprutats full med Twinrix för hepatiten och druckit Dukoral för kolerans skull.. Fröken C däremot går helt mot strömmen och skiter i allt vad vaccin heter.. Det skulle inte förvåna mig om det ändå är JAG som får någon jäkla sjukdom på semestern!

Fortfarande pank. Ska försöka slänga ihop något av det som är i skafferiet/frysen. Jag som är en sådan mästerkock. Just my luck.. Har köpt en lott av brorsans innebandylag. Han har lovat mig en vinstlott så jag ska byta spa-helgen på Kolmården mot cash..

Firar Linas födelsedag i morgon på Mañana, typ en sista måltid innan havregrynsgrötens tid.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Det är nåstan så att jag tycker synd om dej...är nästan på väg att sätta in en femhundring på ditt konto....men bara nästan :)

2010-02-11 @ 22:57:20
Postat av: Elin

Ta med hiuvudvärks tabletter och reseorb. det går både om man tagit ett glas för mycke eller bara för den varma solen =)

Tips från östkusten =)

2010-02-12 @ 17:27:03
URL: http://elsabelsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0