Aj! säger armen (igen)

Nu har jag vaccat mig mot svinis också! Armen är öm som bara den! Tänk er typ världens hårdaste slag på axeln av världens starkaste karl.. Blev tack och lov ialla fall inte speciellt sjuk av sprutan. Visst att armen värker men det är i princip det enda. Tog ändå det säkra före det osäkra och spenderade gårdagen hos S, utifall att jag skulle behöva en manlig sjuksyrra. Och idag ska jag trösta mitt armont med Lina och thaimat..

På torsdag bär det förresten av till Sthlm för Update med jobbet. Ska sen stanna kvar i Hufvudstaden hos konstapel Carin. Även (soon to be) konstapel Lisa ska joina oss efter en tenta på lördag. Kommer bli alla tiders!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0