Disturbia

Åh, skoja inte att jag är LÅNGLEDIG! Börjar inte jobba för än på måndag igen.. Och nästa vecka blir också kort. Kommer bara vara på jobbet måndag och onsdag, resten av veckan spenderar jag i huvudstaden. Först Update med jobbet, sen häng hos konstapel Carin.

Dock har någon jäkel (Hitler?) bestämt sig för att det är dags att borra upp ett mega-hål på gatan precis utanför mitt fönster. På just min lediga vecka! Jag som hade tänkt ta långa sovmornar blev väckt halv 7 igår och halv 8 i dag. Får man ens jobba så tidigt?! Kanske om man hade ett tyst jobb, typ som på biblan. Men inte om ens jobb innebär att köra en jättegrävskopa i marken så att hela Majorna vibrerar.. Funderade i morse på att kasta ut en lapp med "Shut the fuck up" på. Men man kanske inte ska göra sig ovän med gubbarna? Vem vet, de kanske får för sig att börja härja ännu tidigare då..?


Ikväll har jag annars varit ute hos Salle och repat bröllopslåt. Dagen D är ju liksom på lördag! Men det ska nog gå bra, vi spelade in så vi kunde lyssna på hur det lät. Kan tycka att jag låter lite som en klen sparv. Eller ett barn på Kyrkans barntimmar. Men brudgummen to be gav tummen upp så det är väl bara att köra på. Till min stora glädje så ska vi stå på en balkong i kyrkan, bakom alla andra. Så jag behöver inte tänka på ögonkontakt och annat otäckt..

Jag och Carro var också och panikshoppade klänningar på lunchen igår. Hade flax och hittade en grönmelerad, blank sak för bara 150:- på rean. Ett minus: när jag hängde upp den idag såg jag att den är farligt lik mitt duschdraperi..

Kommentarer
Postat av: PoLisa

Det kommer gå jättebra på lördag ska du se. Och helgen därefter ses vi! Wiee! Njut av ledigheten!

Kram

2010-01-14 @ 14:36:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0