Hemma-helg

Åh, herre vilket tråkigt väder! Är ledig från jobbet så idag tänker jag inte ens gå ut! Förutom till tvättstugan. Och yogan. Fan då.

Iaf. Sicken lyckad helg jag hade hemma! Hann med att både träffa familj, släkt och vänner.

Mormor och morfar hämtade mig i K-holm i torsdags och vi åkte ner till Kusin i Okle. Där bjöds det på både våfflor och fika, mys med barnen och en liten hemlis..
Tog sen bussen hem till päronen där vi lagade tacos, den obligatoriska välkommen-hem-middagen.
I fredags tog jag och mami en loppisrunda, där jag fyndade 3 olika tallrikar som tids nog ska bli ett hemmasnickrat kak-torn. Eller "pappas-jobb-snickrat" kanske jag ska säga..
På kvällen åkte jag hem till PoLisa och fick se hennes och Tobias hus för första gången. Så fint!! Jag vill också ha ett lika fint hus! Fast i stan. Nära en 7-11.
Lördagen bjöd på en alla tiders kväll! Malison Rouge gigade på Temakrogen och jag fick träffa en massa härligt folk som jag tyvärr ser allt för sällan.. Ville aldrig att kvällen skulle ta slut, så jag tog en all-nighter och somnade efter 06:30..

Just det! Kolla in vad jag fick med mig hem från päronen:



Bye bye, Katten. Hello Babushka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0