Me so sick

Ofta när jag är ledig från jobbet lite längre än vad jag är van vid så brukar jag bli krasslig. Som att kroppen liksom slappnar av och tillåts bli sjuk. För att följa traditionen har jag därför spenderat den senaste veckan med lunginflamation.. Varför spara på krutet om man ändå ska vara sjuk liksom?

Tyvärr missade jag årets poolfest, för första gången på 8 år! Känns galet tråkigt, men det är väl som det är. Och till helgen är det Way out west i Götet, MÅSTE bli bättre tills dess! Dock blir det nog en nykter och lugn tillställning för mig, har fått order av Farbror Doktor att inte blanda alkohol och hostmedicin, så det är bara att lyda..

Nu: mer dålig förmiddags-TV


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0