07: Min bästa vän

Oj, vilket svårt ämne!
Jag själv anser att jag har ganska många vänner. På det sättet är jag väldigt lyckligt lottad. Men samtidigt är jag en periodare. Jag umgås liksom t.ex med en väldigt tätt och ofta en viss period, medan jag träffar en annan mer sällan över en fika. Och så tvärtom. Det känns som att nu, när man är äldre, så påverkas ens umgänge av saker som när man kan pussla ihop kompisträffar med jobb, pojk/flickvänner, fritidsintressen mm.
Men jag har två kompisar som jag ändå måste räkna till mina bästa vänner. Mina bästa, och äldsta.

Mina bästa gillar att kramas


Mina bästa gillar godsaker


Mina bästa är bra på sport




Mina bästa gillar att klä upp sig



..verkligen klä upp sig!




Kommentarer
Postat av: PoLisa

Haha, sötaste söta vän! Vilka oootroligt fina bilder du hittade... Eller nåt. Kan inte sluta skratta!

2011-02-18 @ 12:07:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0