10/2

Men usch och fy vilket väder! Götet har tidigare skämt bort mig med torra trottoarer, plusgrader och sol. Men nu jäklar fick man igen för det! Det är snöblask, grå himmel och stormvindar som gäller..
Dock trotsade jag och Linn skitvädret och gick till Friskis. Vi körde lite styrka och avslutade med 50 min intervall-löp på bandet. Snacka om att jag kommer få sota för det imorgon..

Nu ska jag ta tag i mitt lilla hem. Är sugen på att möblera om, men jag vet inte riktigt om jag kan ha det på annat vis än nu. Hemmapyssel har blivit lite av min besatthet på sistonde. Tror att det är sen jag och S gjorde slut. Man spenderar liksom mer tid hemma nu, så jag vill att allt ska vara fint.. Att bo lite större hade ju inte skadat heller. Ge mig fler rum att fixa och trixa i!

Kommentarer
Postat av: PoLisa

50 min intervall-löp! I'm impressed!

2011-02-10 @ 20:33:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0