Snygg-Erik

Ja, det är just Snygg-Erik som mamma sitter vid på tåget hem. När jag åker tåg har jag tur om det bara sitter EN gråtande unge i min vagn..

Vi har i alla fall haft en jättebra helg, jag och mami. Göteborg har visat sig från sin allra bästa sida med strålande sol, klarblå himmel och några isande minusgrader. Helgens stora mission var ju så klart shopping! (Man får ju passa på när pappa stannar i Nypan) Mamma hittade massor med fina kläder, doftljus och fin-tvål, medan jag har köpt en två (fin-tvål dock) och en duk. WTF?! Jag har blivit världens sämsta shoppare..
I går var vi och åt middag på Mañana, det hör liksom till när man besöker mig. Det var tokgott, precis som det brukar vara!

Nu har jag landat i soffan, ska förbereda mig för en jobbvecka efter 4 underbara lediga dagar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0