Valborg

Men sicken toppenhelg!
I fredags mötte jag upp några tjejer på Ritz för 2 glas AW-vin. Efter en slitsam 12-timmars-dag på jobbet var det precis vad jag behövde!
Lördagen började med en solig lunch med fröken C. Jag åt, håll i er nu, en KYCKLINGsallad! Det smakade helt okej faktiskt, och inte ens lite magont fick jag på köpet. Efter lunchen, då jag åt en KYCKLINGsallad, slappade vi några timmar i solen innan jag åkte hem för lite fix inför kvällens utgång.
Kvällen spenderades hos Indika med ett gäng goa tjejer. Vi käkade tacos, drack vin, spåddes av AC och hade toktrevligt.. Runt midnatt åkte vi sen in till stan där jag mötte upp Eric, Anna, Landén, Nicklas och Vivi på Lounge.
Valborg 2011 får toppenbetyg!

Helgens kött: kylling
Helgens kändis: en high-five av Daniel da Silva på krogen, haha..

I morgon spenderar jag min lediga dag med att gå på lägenhetsvisningar. Sweet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0