Italien-nostalgi

Jao, idag kommer mina favoritbrudar från Florens och hälsar på! Anso, Emma och Lisa är på ingång.. Kommer bli en helg med mycket flams och trams, Florens-flash backs, Yatzyspel och vin (måste ju följa de italienska traditionerna).
Ska bli så jäkla skoj! Skönt att få lite annat att tänka på ett tag..

Min dator är by the way muppigast i stan. Efter att inte ha funkat alls i flera dagar är det nu inga som helst problem att surfa. Ska för säkerhets skull lämna in skiten till något ställe i Sisjön som ska kolla på den. Tack kära Rebecca som skjutsar dit mig måndag morgon. Har ju som bekant varken körkort eller tillgång till bil (vad jag nu skulle med en bil och göra pga problem numero uno, körkortet..)

Fler goda nyheter: på torsdag flyttar fina Lina hit! Jag = världens lyckligaste!

Kommentarer
Postat av: lina

hoppas att du hade en grym helg! denna vecka flyttar jag. gaaah! kanske till och med redan på onsdag! du har väl inte hela kristi himmelsfärdhelgen bokad hoppas jag? för jag vill hänga med dig!

2009-05-18 @ 08:09:56
URL: http://linajohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0