Andra bullar

Igår var det som sagt festdags. Efter en arbetsdag på MUS stack jag hem till Eric på förfest. Jag, Annie, Anna och Alva + Erics killpolare. Mkt trevligt gäng. Runt midnatt kom taxibilarna och vi åkte till Avenyn. Måste erkänna att det var mycket bättre musik igår än sist. När kvällen började med Lasse Holms gamla dänga "Cannelloni Macaroni" sjöng jag överlycklig med. Visade sig ganska snabbt att jag va en av typ 3 på hela stället som gillade den typen av musik så Djn gick raskt över till säkrare kort, dunkadunka. Men men, hade en trevlig kväll ändå..
Mindre trevligt var det på vagnen hem, fick se mitt först Göteborgsslagsmål. Två norskor bredvid mig löste dock snabbt (och högljutt) situationen och kastade av 5 pers. Roligare blev det när en kille i leopardtajts skällde på sin polare som lurat på honom på fel vagn.. Händelserik kväll..

Idag fyller för övrigt plutten 18 år! Stort grattis!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0