Nytt år, nya tag

Sitter i nya lyan. I Götet. Yay!! Har tagit en paus från allt fix och trix som måste göras. Vilket evighetsjobb! Har omorganiserat lite i köksskåpen, plockat upp alla grejer till badrummet och ska snart ta i tu med alla kläder som ska in i garderoben. Precis, en garderob. Singular. Ska bli spännande och se hur kläder från fyra garderober får plats i en. Men inte i närheten så spännande som att se hur fröken C ska få in grejer från 35 kvm till nya stället på 18.. Oliiidligt spännande..

I morgon blir det en sväng till IKEA med Emma och Annette. Ska nog ta och köpa mig en hylla så jag får upp lite saker. Och lådor att ha under sängen för jag tror inte ett ögonblick på att alla kläder går in i garderoben..

Var ute en sväng för att handla lite mat och se mig om i nya området. Skumt hur vilsen man är när man just har flyttat till något nytt. Var på turistinformationen tidigare och plockade upp en karta. Lika bra det..

I have to admit I sometimes lied in those letters
Tried to make life better than it was
I still wasn't kissed at sixteen
And I still need a friend


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0