Timotime!

Jag och min underbara konsertkompis Anette var och kollade in nya favvon Timo Räisänen på Liseberg ikväll. Toppenbra! Till och med vädret var fint, dock kallt som faen men då fick jag nöjd dra på mig en nyinköpt mössa.

By the way kommer kära Gabriella med sällskap ner till Gbg i morgon för att rocka loss på WCR. Tyvärr måste jag jobba så jag kan inte hänga med på festligheterna. Tidigare idag när Gabs ringde för att göra upp lite planer inför resan ner kläckte hon att jag hade glömt en klänning hos henne i Östersund. Min älsklingsklänning som jag förtvivlat letat efter! Så skönt att veta var den är. Har haft ett gäng teorier, allt ifrån att jag glömt den någonstans till att någon klåfingrig jäkel snott den i tvättstugan. Så nu, efter att ha vänt upp och ned på lägenheten och kastat x antal arga blickar efter potentiella klåfinger-grannar så har den äntligen dykt upp! Man kan ju dock tycka att lilla Gabriella kunde ha klämt ur sig det här lite tidigare, är ju trots allt 5 månader sen jag var där, men hon har enligt egen utsago glömt. I morgon kommer den i alla fall hem, och min hjärtesorg är slut..
Timo och klänning på samma dag, kan det bli bättre?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0