Nix

Funderar förresten på att skaffa Nix. Det är så jäkla många teleförsäljare som ringer till mig! Nu senast ringde en kille och tyckte att jag skulle byta mobilabonemang till Glocalnet. Han kunde inte fatta att jag faktiskt ringde med det dyraste telebolaget nu och att Glocalnet faktiskt hade utsetts till billigaste abonemanget 3 år i rad. Jag sa att jag inte va intresserad och då tyckte han att jag kunde ta hem ett simkort och testa en liten stund, jag behövde tydligen lite betänketid. Nej tack, sa jag då igen. Då undrade han om jag verkligen hörde när han sa att Glocalnet ju faktiskt utsetts till billigaste abonemang TRE ÅR I RAD?! Sen avslutade han med att om jag tog hem ett simkort, testade men fortfarande inte ville byta från Telia så var det bara att ringa ett samtal till honom och säga nej. Och, påpekade han, det klarar ju till och med ett barn. En förolämpning sådär på slutet är ju verkligen helt enligt closing sale-manualen..

Kommentarer
Postat av: Linn

Hahaha. Så hysteriskt skojigt :) Stå på dig! Pyss

2009-01-22 @ 19:12:27
URL: http://vitalarut.blogspot.com
Postat av: Fröken C

Jag förstår inte.... Så en förolämpning gjorde alltså att du INTE valde Glocalnet?! Konstigt.... ;)

2009-01-22 @ 23:40:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0